21 Haziran 2008 Cumartesi

Mega Hafıza - İngilizce Eğitim Seti

Çocukken hepimiz konuşmayı sadece duyarak değil, aynı zamanda görerek ve yaparak aktif bir şekilde öğrendik. Sesleri taklit ederek, anne ve babamızın hareketlerini kopya ederek ve sesler ile hareketler arasında devamlı ilişkiler kurduk. Bu süreç nefes almak kadar doğal ve eğlenceliydi. Öyleyse neden okul şartlarında öğrenilen bir yabancı dili veya kelimeleri çok zor olarak yorumluyoruz? Neden ana dilimizi öğrendiğimiz gibi yabancı dilleri etkili bir şekilde öğrenemiyoruz? Bunun sebebi "yabancı dil öğrenmeyle ilgili yetenek eksikliğiniz" değil, çoğu kez takip edilen metodun öğrenme yeteneklerinizden sadece bir kısmını kapsamasıdır.

"Gramer Kuralları"nı okulda öğreniyorum; ancak yabancı kelimeleri aklımda tutamıyorum. "Aynı kelimelerle her karşılaştığımda tekrar tekrar sözlüğe bakmak zorunda kalıyorum" şeklindeki yakınmalar yabancı dil öğrenenlerin en yaygın şikayetleri arasındadır.

"Accelerated Word Memory Power" seti yabancı dildeki kelimeleri size aynen ana dilinizdeki kelimeleri öğrendiğiniz gibi öğretmektedir. Görerek, duyarak ve yaparak. Sette öğretilen tekniklerle yabancı kelimeleri hem eğlenceli, hem kolay, hem de hızlı ve kalıcı olarak öğrendiğinizi göreceksiniz.

Tamamen yeni olan bu teknikler son yıllarda A.B.D.'de ve İngiltere'de ana dilleri İngilizce olan kişilerin Fransızca, Almanca, İspanyolca vb. dillerdeki yabancı kelimeleri öğrenmeleri için kullanılmaya başlandı bile.

İNDİRME LİNKLERİ / DOWNLOAD:

http://uploaded.to/file/ij1mocgn
http://www.wupload.com/file/203685301


ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ:

http://uploaded.to/file/dgr9zvtq
http://www.wupload.com/file/207661527

49 yorum:

  1. linkler silinmiş galiba arladaşım söyle diyor:"This file is suspected to contain illegal content and has been blocked. After the file has been blocked for 7 days it will automatically be deleted, if the block is not removed by RapidShare. For this reason, a download of this file is currently not possible.
    "

    YanıtlaSil
  2. Linkler silinmiş sayın site yöneticileri..! İlgilenirseniz seviniriz.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Link silinmiş,tekrar eklerseniz sevinirim.Paylaştığınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  4. kasetler olmadan hiçbirşeye yaramaz onunda linkleri yok eklerseniz sevinirim teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. kast indirdik de kitapların bağlantıları ölmüş...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Iki link sorunsuz calisiyor ama "MEMORABLE VOCABULARY REPETİTİON FOR TOEFL & KPDS" kitabının linkine tikliyorum, acilan sitede indirme butonuna tiklayinca hicbirsey inmiyor. Ilgilenirseniz cok seviniriz. Tesekkurler..

    YanıtlaSil
  7. arkadaşlar linkleri hemen kaldırıyorlar. ne zmanadır arıyorum "gladiator.turk@gmail.com" mail adresim. bu maile gönderebilirseniz sevinirim elinde mevcut olan birisi

    YanıtlaSil
  8. varsa elinde olan bana da yolasın ticaret4@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. hem kaset hemde kitap olanlar banada atabilirmi feride_keles@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. internetten çok baktım ama linklerin hepsi ölü elinde olan varsa semrakilic3@hotmail.com gönderebilir mi

    YanıtlaSil
  11. internette arama yaptim,ama google"da da bu set yok,tum linkler kirik,kimin elinde yararli link varsa,ve eger verirse cok sevinirim
    tesekkur ederim
    orhankemall@ymail.com

    YanıtlaSil
  12. bana da gönderirseniz sevinirim
    deepworlds@hotmail.com

    YanıtlaSil
  13. link bulamiyorum elinde olan birisi benim mailimeda atarsa sevinirim. hizusirfnus@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. arkadsaşlar çünkü onu yazan herif para para diye ölen bi adam tabi sildirir linkleri piyasadan ne var bıraksada bizde insan gibi bişeyler öğrensek dua etsek ama yapmıyo işte:(
    neyse link bulabilecek verebilecek kardeşim varsa ortabakan@hotmail.com
    link göndersin yeter.şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. çok rica ediyorum banada bi email atarsanız çok mutlu olurum. şimdiden çok teşekkür ederim. berke_17_2009@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. arkadaşlar linki banada lütfen gönderirseniz sevinirim.
    insearchofsunset@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. link varsa banada gonderir misiniz tesekkurler. swallowson@hotmail.com

    YanıtlaSil
  18. 2010 un başından beri linkler slinmis diye yazıLar bırakLmıs ve hala sonuc yok,bu nasL bi yönetim,ilgelenmek aylardır zor olmus galıbaa

    YanıtlaSil
  19. Yukarıdaki yazıyı okuyup anlayabilmek bu kadar zor galiba... Herkes anlamış mail adresini bırakmış ki elinde olan bana göndersin diye. Ama bir arkadaş linkleri niye yenilemiyor diyor. Bu tür insanlardan hazzetmiyoruz... Mail bırakanlara da elinde olanlar yardım edecektir.

    YanıtlaSil
  20. Elinde olan arkadaşlar bana da gönderirseniz sevinirim.
    litmuskan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  21. yedifark@hotmail.com

    elinde olan varsa banada gönderirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  22. Link bulamiyorum elinde olan birisi benim e-mail ime de atarsa sevinirim.
    sbayhan26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. link bulamıyorum elinde olan arkadaşlarlütfen banada yollasın sağolun serkankirici81@gmail.com

    YanıtlaSil
  24. link varsa banada gonderir misiniz tesekkurler. wamp_06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  25. Merhaba arkadaşlar link varsa banada gönderirmisniz.

    kaynaks@gmail.com

    İyi Çalışmalar dilerim

    YanıtlaSil
  26. kim şikayet etmiş feci sövüyoruz...

    YanıtlaSil
  27. Elinde olan arkadaş banada yollayabilirmi teşekkurler
    i.ari_89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  28. isbilirisbilir38@hotmail.com

    LİNKLERİ BU MAİL ADRESİNE DE YOLLARSANIZ SEVİNİRİM ...
    ŞİMDİDEN TEŞKKÜRLER...

    YanıtlaSil
  29. bende linkleri bulamadım herhangi birinde varsa ve banada gönderirseniz çok teşekkür ederim!!
    gokayerder@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. ansaner1@gmail.com

    arkadaşlar banada gönderebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  31. nonamme885@hotmail.com elinde olan varsa gönderirse sevinirim arkadaşlar, bu adamın "laedri" diye bir tabirden haberi yok, para para diye ölüyor, sağlıcakla...

    YanıtlaSil
  32. Merhaba. Mail adresini verenlere dosya gönderildi mi?
    Mail adresine gönderildiğinde de bir sorun yaşanır mı telif hakkı açısından?

    YanıtlaSil
  33. banada gönderebilir misiniz caba?

    emre.master@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. eğer link varsa lütfen banada atın toprakemret@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. Rica etsem bana da linki atabilir misiniz..
    gunessamanyolu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. ben_uz@hotmail.com
    arkadaşlar bana da gönderebilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  37. merhaba mailim avedake@gmail.com eğer elinde olanlar bana da yollaybilirse sevinirim.

    YanıtlaSil
  38. Arkadaşlar setleri upload ettim bende var isteyenlere linki gönderirim. unalanas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. elinde link olan varsa bana yollayabilir mi ?
    sengibab@gmail.com

    YanıtlaSil
  40. elinde link olan bana da gönderebilir mi acaba? bkiral2000@hotmail.com

    YanıtlaSil
  41. kardes hafızayı banada atabilirmisin
    şimdiden teşekkür ederim
    refresh_2011@hotmail.com

    YanıtlaSil
  42. Elinde olan banada gönderebilir mi?

    admin@sqrtmedya.com

    YanıtlaSil
  43. Mümkünse bende istiyorum. Şimdiden teşekkürler. çok saolun.
    togan.orcun@gmail.com

    YanıtlaSil
  44. banada atabilirmisiniz__??

    saripanjur@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. link varsa banada gonderir misiniz tesekkurler.E-mail adresim: basketbulut@yahoo.com.tr

    YanıtlaSil
  46. Linkler için teşekkürler,diğer mega hafıza setleri varmı??

    YanıtlaSil
  47. yani şaka gibisiniz. bu kadar emeği siz bir linkle indirin diye mi sanıyorsunuz?

    YanıtlaSil
  48. eğer elinde olan varsa bana da atabilir mi? şimdiden teşekkürler. engel_023@hotmail.com

    YanıtlaSil
  49. bana da mail atarsanız çok sevinirim.şimdiden çokk teşekkürler.
    lazycatscool@hotmail.com

    YanıtlaSil

 
Popüler aramalar | Kitap indir | ebook download | kitap özetleri | bilgisayar kitapları indir | roman indir | dini kitap indir | sanal kitap | kitap oku