22 Temmuz 2008 Salı

İpek Ongun - Şimdi Düğün Zamanı

1961 yılında Amerikan Kız koleji. Edebiyat Bölümünden mezun olan İpek Ongun, yazı yaşamına 1980de yayımlanan Mektup Arkadaşlarıyla başladı. Onu kamp Arkadaşları ve Afacanlar Çetesi adlı çocuk kitapları izledi. Bunları izleyen Yaş On Yedi ve Bir Genç kızın Gizli Defteri başlıklı yapıtlarıysa gençlik için yazılmış romanlardır. Gençlik romanlarından sonra, gençlere yaşama kültürü ve kişisel gelişim gibi konularda yardımcı olmasını amaçladığı bir üçlü yazdı. Adları Bir Pırıltıdır Yaşamak, Bu Hayat Sizin ve Lütfen Beni Anla olan bu kitapların ilki 1991 yılında TÜYAP'la "Altın Kitap Ödülü'nü aldı. Ayrıca gençler için yaptığı bu çalışmalar nedeniyle kendisine Rotary Kulübü tarafından "1995-1996 Meslek Hizmetleri Ödülü" verildi. 1998 yılında da Oriflame firmasının 250.000 kişilik bir halk jürisine yaptırdığı anket sonucu yılın en başarılı kadın yazarı seçildi.
Bu çalışmalardan sonra tekrar romana dönen Ongun. Bir Genç Kızın Gizli Defterinin devamı olan Arkadaşlar Arasında, Kendi Ayakları Üstünde. Adım Adım Hayata ve İşte Hayat'ı yazdı. Sabah gazetesindeki yazılarını Yarım Elma Gönül Alma ve Sabah Pırıltıları adlı iki kitapta topladı.
Evli ve iki kız annesi olan İpek Ongun, yazı yaşamını çok sevdiği Mersin'de sürdürmektedir.



İNDİRME LİNKLERİ / DOWNLOAD:

http://uploaded.to/file/ij1mocgn
http://www.wupload.com/file/203685301


ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ:

http://uploaded.to/file/dgr9zvtq
http://www.wupload.com/file/207661527

14 yorum:

  1. şimdi düğün zamanı kitabını indirdim rar şifresi istiyor nedir acaba

    YanıtlaSil
  2. Hayır kardeş şifre felan yok yanlışın var tekrar dene ben kontrol ettim bi problem yok

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok iyi

    YanıtlaSil
  4. bu kitaptan sonra serinin bundan sonraki kitaplarını da eklerseniz cok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  5. ya nasil indircez bi sölermisiniz???

    YanıtlaSil
  6. nasıl indircez bn bulamadım

    YanıtlaSil
  7. şu an bir arıza var galiba. Ancak yakında linkler yenilenir umarım. Şu an bu kitap elimizde yok :(

    YanıtlaSil
  8. her şey için teşekkürler. umarım bundan sonraki kitapları da bu siteden sorunsuz indirebilirim.memnun kadım

    YanıtlaSil
  9. bn indiremedm dosyayı bana yardım edin lütfennn

    YanıtlaSil
  10. Merhaba . Ben Başak , Tam bir ipek ongun kitaplarının hastasıyım . Elime geçtikçe okurum . Lütfen daha çok yayınlayınız . Kitap Önerim '' Yaş On Yedi '' Kitabı Tavsiyemdir :)

    YanıtlaSil
  11. Paylaşımlar çok güzel. İpek Ongun'un diğer kitaplarını da paylaşırsanız çok memnun olurum. Şimdiden teşekürler.

    YanıtlaSil
  12. oncelıkle teskkur ederım böyle bir paylasım ıcın ve bende ıprek ongun'un diger kıtaplarınıda ındırmek ısterım..bu konuda yardımcı olursanız sevıırm..

    YanıtlaSil
  13. kitapkurdu_buse28 Ağustos 2011 09:21

    İşte kitap okuyanlar belli oluyor.Küfürsüz argosuz cümleler kuyorlar zaten insanın kitap okuyup okumadığınıda konuşmalar gösterir.İki lafının biri küfür olan bir insanın elinin kitaba deymediği açıktır,ama son derece düzgün konuşan bir insanın hayatının kitap olduğu çok ama çok açıktır (bu arada İpek ONGUNUN kitapları harika en çok bir genç kızın gizli defteri serisini seviyorum)

    YanıtlaSil

 
Popüler aramalar | Kitap indir | ebook download | kitap özetleri | bilgisayar kitapları indir | roman indir | dini kitap indir | sanal kitap | kitap oku