13 Temmuz 2008 Pazar

Stephen King - Kara Kule e-book serisi

Stephen King - Kara Kule Cilt2 Ucun Cizgileri
Stephen King - Kara Kule Cilt3 Corak Topraklar
Stephen King - Kara Kule Cilt4 Buyucu ve Cam Kure
Stephen King - Kara Kule Cilt5 Calla'nın Kurtları
Stephen King - Kara Kule Cilt6 Susannah'nın Sarkisi
Stephen King - Kara Kule Cilt7 Kule
İNDİRME LİNKLERİ / DOWNLOAD:

http://uploaded.to/file/ij1mocgn
http://www.wupload.com/file/203685301


ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ:

http://uploaded.to/file/dgr9zvtq
http://www.wupload.com/file/207661527

12 yorum:

  1. gercekten cok güzel bi paylşım bu paylaşımlarının dewamını dilerim bu işte emek verdiğin için teşekkürler ....

    YanıtlaSil
  2. Likler su an çalışıyor bi problem yok.

    YanıtlaSil
  3. Paylaşım için çok teşekkürler. Seriye yeni başlayacaktım da ilk kitabı yazarın baştan yazdığını öğrendim. Adıda 'Silahşör' olmuş, önceden 'Kara Kule'ydi bildiğim kadarıyla. Bende o diye indirdim ama o değil. Acaba onu nerden bulabilirim? Bir fikriniz var mı?

    YanıtlaSil
  4. böyle güzel bir site oluşturduğunuz için size çok teşekür ederim.kara kule serisine bayıldın.hazırlayanların ellerine sağlık.böyle güzel çalışmaların devamını dileyerek
    esen kalın....

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar, bizlerle paylaştığınız her şey için teşekkürler.emeğinize sağlık.Şu karakule serisini çok merak ediyorum fakat sanırım linkte bi sorun var.İlgilenebilir mizisin?Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Valla buraya koyanın emeğine sağlık diyorsunuzda Stephen ınınki ne olacak = ?

    YanıtlaSil
  7. merhaba nasil indirildigi konusunda bilgiyi nereden edinebiliriz?

    YanıtlaSil
  8. sağolun, guzel paylasım

    YanıtlaSil
  9. merhaba ben azerbaycandan ilkin.ben dan brown kitaplarini ariyordum.da vinci kodlari kitabini ariyordum.diger sitelerde indirmek cok kolay degildi hepsinde kayd olma zorunlulugu vardi.sonunda tesadufen burayi buldum.cok guzel e booklar var.stephen king kitap serisinin de burda olmasi cok guzel oldu.kitap cok heyecanli.hepinize azerbaycandan selamlar

    YanıtlaSil
  10. çok çok uzun zamandır aradığım o mükemmel seriyi sonunda buldum ve tek tıkla çok kolayca indirebildim çalışmalarınız için çok çok teşekkür ederim çok güzel bir site olmuş ayrıca emeği geçen herkese çok çok teşekkürler ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  11. ya şeyi anlamadım ben abi ? bu ilk itaptan mı başlıyor 2.kitaptan mı bi yorumda çelişkide kaldım lütfen indiren arkadaşlarımız yardımcı olursa sevinirim.Saygılar...

    YanıtlaSil

 
Popüler aramalar | Kitap indir | ebook download | kitap özetleri | bilgisayar kitapları indir | roman indir | dini kitap indir | sanal kitap | kitap oku