7 Mart 2009 Cumartesi

Adım Adım Microsoft Access 2007

Uygulama dosyaları ile birliktedir...
Microsoft Access
Microsoft Access, merkezi Amerika Birleşik Devletleri'nde bulunan ve Bill Gates'in sahibi olduğu yazılım firması Microsoft tarafından Microsoft Windows işletim sistemi tabanında çalışmak üzere yazılan ve dağıtımı yapılan veri tabanı programı.

Veri tabanı programları arasında Access çok sonradan girmiş olmasına rağmen bu alanda önemli ölçüde başarı sağlayarak en çok kullanılan veri tabanı programlama dillerinden biri haline gelmiştir. Bunda, Access'in veri tabanına getirdiği farklı boyutun etkisi büyüktür.

Access'de veri tabanında bulunan nesnelerin bir çoğu sihirbazlar yardımıyla kolayca hazırlanabilir. Çoğu zaman hiç tasarım ortamına girmeden, sadece sihirbazlar kullanılarak veri tabanı dosyaları hazırlanabilir.

Access'in iki yüzü vardır. Bunlardan birinde hiç program kodu kullanmadan veri tabanı hazırlamak mümkündür. Bu ortamda hiç programcılık bilgisi olmayan biri programcılığı öğrenmesine gerek kalmadan kendi veri tabanı dosyalarını hazırlayabilir. Programcılık bilgisi olanlar Access'de hazırladıkları veri tabanlarına kod yazarak daha ileri düzey işlemleri yapabilir...


Linkler:


20 yorum:

  1. 10000 bin kişi yararlanmış ama kimse birşey yazmamış.. Çalışmaların için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. bu dosya bulunamadi yaziyo bende.yardim edin lutfenn indirmek istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Likte bir problem yok kontrol ettim. lütfen tekrar deneyin

    YanıtlaSil
  4. ama olmuyo aciyorum sayfayi indirmek icin tikla butonuna vuruyorum olmuyo hemechat sohbet odasi aciliyo.napabilirim ben yaa :(

    YanıtlaSil
  5. valla ne diyebilirim kesin yanlış yaptığın birşeyler var ben yine denedim bir problem yok. Lütfen bekleyiniz diye 10 dan geriye sayacak sonra indirmek için tıkla çıkacak, Sende tıklayacaksın inecek. İnan ki başka yolu yok. Keşke daha fazla yardım edebilsem. İstersen farklı tarayıcılardan yine dene

    YanıtlaSil
  6. Təşəkkürlər.
    Reklamlara hər kitab yüklədikdən sonra tikliyiram.

    YanıtlaSil
  7. teşekürler dostlar inanın muhteşem bir paylaşım;emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  8. Tesekkurlerrrrrrr

    YanıtlaSil
  9. yarıya gelince hata veriyor

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  12. mütişş bi site ya

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler umarım faydalı olur

    YanıtlaSil
  14. Emeği geçen Arkadaşlara "Teşekkürler.","Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler.""Teşekkürler."

    YanıtlaSil
  15. arkadaslar emeginize tesekkur ederim her sey gonlunuzce olur insallah

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Cok tesekurler

    YanıtlaSil
  18. paylasim icin tessekkur ederim.

    fakat pdf dosyasi korumali
    sifresini verebilirmisiniz.

    YanıtlaSil
  19. Hocam yanlışınız var. Tekrar denedim. Şifreli değil. Adobe reader son sürümünü indirip kurun tekrar deneyin isterseniz.

    YanıtlaSil
  20. arkadaslar cok sagolun

    YanıtlaSil

 
Popüler aramalar | Kitap indir | ebook download | kitap özetleri | bilgisayar kitapları indir | roman indir | dini kitap indir | sanal kitap | kitap oku