14 Mart 2009 Cumartesi

Harry Potter serisi 6 kitap



Harry Potter, İngiliz kadın yazar J.K. Rowling tarafından, yedi kitap olarak planlanan bir kitap serisidir.

Serideki Kitaplar
* Harry Potter ve Felsefe Taşı
* Harry Potter ve Sırlar Odası
* Harry Potter ve Azkaban Tutsağı
* Harry Potter ve Ateş Kadehi
* Harry Potter ve Zümrüdüanka Yoldaşlığı
* Harry Potter ve Melez Prens



İNDİRME LİNKLERİ / DOWNLOAD:

http://uploaded.to/file/ij1mocgn
http://www.wupload.com/file/203685301


ALTERNATİF İNDİRME LİNKLERİ:

http://uploaded.to/file/dgr9zvtq
http://www.wupload.com/file/207661527


9 yorum:

  1. bu serideki kitaplari acilmiyor linktemi sorun var acaba ilgilenirseniz sevinirim tesekkürler

    YanıtlaSil
  2. Linkte bir sorun yok indirme işlemi sağlıklı indirdikten sonra dosya kontrolü de yapıldı bir sorun yok tekrar deneyiniz.

    YanıtlaSil
  3. bu kitaplar ücretli mi

    YanıtlaSil
  4. Olum Yadigarlari linkin icinde yok sadece ilk 6 kitap var, kitap yoksa neden yaziyorsunuz anlamiyorum. Kontrol edip oyle lutfen

    YanıtlaSil
  5. Kitap paylaşımlarınız konusunda sizi gerçekten takdir ettiğimi söylemek isterim. Bu sitede dolaşmak saatlerimi alıyor ve her saniyesinden keyif alıyorum. Emeğiniz için teşekkür ederim. Hem bu düşüncelerimi paylaşmak hem de bir talebimi iletmek için yazıyorum. Harry Potter serisinin birkaç kitabını orijinal dilinde okumak istiyorum. Acaba bu mümkün mü? İlginize teşekkürler...

    YanıtlaSil
  6. Linkte sorun var duzeltin lutfen

    YanıtlaSil
  7. Link yenilendi!

    YanıtlaSil
  8. sayfanın en altında yasal uyarı adı altında yazıyı okudum ve açıklama istiyorum burdan yani verilen linklerden kitabı indirdikten 24 saat sonra silmek zorundamıyız ne oluacak ? bilgi verilsin lütfen

    YanıtlaSil
  9. siteler kendilerini bu şekilde garanti altına almak istiyor sanırım. Ben indirip kullanıyorum herkese çok teşekkürler...

    YanıtlaSil

 
Popüler aramalar | Kitap indir | ebook download | kitap özetleri | bilgisayar kitapları indir | roman indir | dini kitap indir | sanal kitap | kitap oku